Gorące tematy: Ryszard Opara: „AMEN” Zabójstwo Adamowicza Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
8 postów 3508 komentarzy

Grzegorz GPS Świderski

GPS - Jestem skrajnie konserwatywnym arcyliberałem, Sarmatą, żeglarzem, paleolibertarianinem, katolikiem, informatykiem, trajkarzem i monarchistą. Myślę, rozważam, analizuję, politykuję, dyskutuję, dociekam, filozofuję, polemizuję, prowokuję.

Moje komentarze

  • @Zawisza Niebieski 03:29:34
    Nie wiadomo czy redakcja się z czymś zgadza, czy nie - oni sami tego nie wiedzą. Niedawno napisałem notkę, którą umieścili w lochu. Więc ją skasowałem i na drugi dzień znów tu opublikowałem to samo - i wtedy umieścili to na stronie głównej. Ten portal jest redagowany niespójnie, chaotycznie, bez sensu.
    „Adamowicz wiecznie żywy”
  • Bardzo ciekawe!
    Słusznie, że to zostało wrzucone do lochu, bo bym przegapił!
    „Adamowicz wiecznie żywy”
  • @Ryszard Opara 07:30:22
    W Kanadzie służba zdrowia i szpitale są opłacane z publicznych pieniędzy. Podobno filantropia stanowi ważne uzupełnienie finansowania szpitali. Słyszałem, że wiele szpitali ma własne organizacje charytatywne zbierające pieniądze na sprzęt. Przykładem mogą być takie znane szpitale jak Sick Children Hospital lub Princess Margaret Hospital in Toronto. Czy to prawda?

    Ciekawi mnie czy podobne mechanizmy działają w Australii. Czy w szpitalach w Australii, które Pan wybudował, albo jakichś innych, które Pan zna, działają organizacje charytatywne, które kupują wyposażenie szpitala? Czy zna Pan więcej takich szpitali na świecie, które swoje wyposażenie finansują z założonych przez siebie fundacji charytatywnych?

    Interesuje mnie to w kontekście akcji Jurka Owsiaka i WOŚP. Moim zdaniem organizacja charytatywna powinna wspierać poszkodowanych ludzi, a nie jakiekolwiek instytucje. Dlatego pytam: https://www.salon24.pl/u/gps65/925148,gdzie-na-swiecie-charytatywnosc-polega-na-pomaganiu-partackim-instytucjom-panstwowym
    AMEN-Autobiografia Naukowa -Odc.34
  • Pytanie!
    Przepraszam, że moje pytanie nie ma bezpośredniego związku z Pana biografią, ale bardzo proszę o odpowiedź na następujące pytanie: Czy zaistniała kiedykolwiek w Australii taka sytuacja, że były publiczne szpitale, czy inne państwowe instytucje, które miały braki w wyposażeniu i w związku z tym powstała fundacja charytatywna, która przy pomocy kwestujących dzieci zbierała fundusze, za które kupowała brakujący sprzęt do tych instytucji i im go wypożyczała?
    AMEN-Autobiografia Naukowa -Odc.34
  • @hamurabi 22:50:14
    Pan też niech sobie stąd idzie i nigdy nie wraca. Jeszcze jedna taka niemerytoryczna przysrywanka i zostanie Pan tu zbanowany.
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • Pytanie
    Mam pytanie: czy zaistaniała kiedykolwiek w Australi taka sytuacja, że były szpitale, czy to publiczne, czy prywatne, które miały braki w wyposarzeniu i w związku z tym powstała fundacja charytatywna, która przy pomocy kwestujących dziaci zbierała fundusze, za które kupowała brakujący sprzęt do tych szpitali?
    AMEN-Autobiografia Naukowa-Odc.33
  • @ele 08:02:07
    Nie życzę sobie Pana komentarzy na moim blogu. Proszę sobie stąd iść i nigdy nie wracać.
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • @AgnieszkaS 01:46:17
    No to proszę sobie stąd iść i nigdy nie wracać. Pani frustracje mnie nie obchodzą.
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • @Cezary Bialik 03:22:02
    https://www.salon24.pl/u/kashmir/86093,likwidacja-nfz-eksperyment-myslowy
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • Do wszystkich komentujących
    Nie wiem ile macie lat, ale odnoszę wrażenie, że jesteście gimnazjalistami. Postaram się wam wszystko precyzyjnie wyjaśniać, ale wybaczcie, że czasem coś ominę albo przegapię. Śledźcie moje następne notki, a może tam znajdziecie odpowiedzi na wasze pytania, wątpliwości i błędne mniemania.
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • @Oscar 08:08:12
    Rzeczywiście, gdy człowiek zachoruje, to nie ma czasu, woli, siły, zdrowia, by wyszukać najlepszą ofertę leczenia. W warunkach wolności są na to dwa rozwiązania:
    1. Każdy człowiek żyje w jakieś społeczności, np. rodzinie. Ta mu pomoże znaleźć odpowiednią – i pod względem skuteczności, i ceny – ofertę leczenia. A póki ma siłę i zdolność racjonalnego myślenia, nawet osłabioną, to i sam się włączy w proces decyzyjny.
    2. W cywilizowanych, kapitalistycznych społecznościach jest możliwość ubezpieczenia się za wczasu. Płaci się stałą składkę, a w zamian dostaje się pomoc, gdy jej się potrzebuje, a ma się ograniczone możliwości jej wybrania. Na dodatek dostaje się usługę bardzo drogą, jeśli tego wymaga nasz stan, mimo, że płacił się mało, ale systematycznie.
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • @Herkules 01:05:41
    W pełni się zgadzam!
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • @jan 21:29:57
    Ten komentarz jest nie na temat i przekopiowanie go sprawiło, że stał się bełkotem. To jest spam. Proszę z tego zrobić notkę u siebie na blogu, a tu umieścić tylko odnośnik do tej notki.
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • Polacy są okradani przez żydowską mafie rolniczą!
    Ile by nie włożyć pieniędzy w uprawę ziemi, to rolnicy ROZKRADNĄ!

    Na jedną tonę zboża rolnik wpisuje 6 lub więcej ton - jak żyd. Gdy rolnik jest bezczelny i bez wstydu, to wpisze i 8 ton! Skąd wiem? W skupie mają wgląd poprzez Internet na swoje dostawy i masowo zgłaszają do ministerstwa, że nie brali takiego zboża, czy nie brali takich dostaw, jakie mają zapisane w karcie do urzędu.

    TO KRADZIEŻ!!!! I praktycznie bezkarna, bo żyd z urzędu żyda z roli kryje.

    I dlatego rolnictwo w Polsce GNIJE! Ile byśmy nie włożyli w tą żydowską rolę to ta forsa zostanie rozkradziona!!!!

    Słowianie! I komu to przeszkadzało jak rolnik pracował od świtu do zmierzchu i miał dziesięcinę odbębnioną?

    Słowianie! Żydowskie rządy zawsze są to rządy złodziejskie! ZAWSZE! I dlatego żydzi są najbardziej znienawidzeni na świcie!!!!

    Eustachy Janusz Aryjczyk Strach!
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • @Herkules 05:07:00
    • Lekarze mają leczyć, a nie prowadzić działalność dochodową.
    • Piekarze mają piec chleb, a nie prowadzić działalność dochodową.
    • Nauczyciele mają uczyć, a nie prowadzić działalność dochodową.
    • Szewcy mają szyć buty, a nie prowadzić działalność dochodową.
    • Aktorzy mają grać w sztukach teatralnych, a nie prowadzić działalność dochodową.
    • Hutnicy mają wytapiać stal, a nie prowadzić działalność dochodową.
    • Rolnicy mają uprawiać rolę, a nie prowadzić działalność dochodową.
    • Stoczniowcy mają budować statki, a nie prowadzić działalność dochodową.
    • Listonosze mają dostarczać przesyłki, a nie prowadzić działalność dochodową.
    Wszyscy oni mają być uczciwie opłacani za lata trudnej nauki pobieranej do końca kariery zawodowej i za ryzyko zawodowe. Muszą być opłacani przez Państwo, o które dba nasz ukochany wódz. To wszystko powinno być za darmo. Tak nam dopomóż Marks i wszyscy polegli za komunizm.
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • @AgnieszkaS 23:59:47
    To proszę mieć pretensje do lekarzy, że za swoje usługi każą sobie płacić. Lekarze zarabiają na ludzkim nieszczęściu, chorobie i śmierci. Pieniądz jest ich celem ostatecznym. Należy więc ich potępić, tak? I co jeszcze? Zakazać leczenia? Zakazać pobierania opłat, pensji?
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • @roux 23:49:24
    Oczywiście, że to państwo jest chore! Bo w ogóle zajmuje się leczeniem ludzi! Firmy usługowe powinny się specjalizować! Nie powinno być tak, że jedna firma jest jednocześnie aparatem przemocy, agencją detektywistyczną, firmą ochroniarską, organizacją militarną, organizacją zajmując się egzekwowaniem prawa, i równocześnie zajmuje się leczeniem, uczeniem, ubezpieczaniem na starość, bankowością, kluturą, telekomunikacją, przemysłem etc...
    Chore szpitale, chorzy ludzie...
  • @Naczelny 19:31:31
    Problem w tym, że socjalizm wygrywa, ale ma tylko większości, nie zdobywa całości rynku idei. Ale mając większość niszczy wszystko inne przy użyciu siły, zmusza przemocą do życia w socjalizmie też mniejszość, która go nie chce.

    Firma, która wygrywa na wolnym rynku, zdobywa większość kilentów, nie nieszczy przy użyciu przemocy konkurentów, oni cały czas działają, cały czas są gotowi przejąć rynek tego oligopolisty, gdy tylko straci zaufanie klientów.

    Tu o tym pisałem: https://www.salon24.pl/u/gps65/105590,o-roznicy-miedzy-glupota-w-demokracji-a-glupota-na-wolnym-rynku

    Ja nie mam nic przeciwko temu, by socjalizm się rozwijał, nie chcę go zniszczyć i zabronić ludziom życia w socjalizmie: https://www.salon24.pl/u/gps65/392939,folwarki-socjalne
    Edukacja stoi na policyjnej pale!
  • @Naczelny 23:49:32
    Nie. Państwo, czyli pierwsza komuna, PRL, gwałtownie zelżało w 1989 roku dając dużo wolności, ale szybko przekształciło się w drugą komunę, III RP, która z roku na rok staje się coraz bardziej zamordystyczna, onmipotentna, socjalistyczna. Wolnego rynku mamy coraz mniej. A w edukacji, służbie zdrowia i ubezpieczeniach społecznych nie było go nigdy w Polsce od 100 lat. We współczesnej Polsce szkolnictwo w pełni realizuje totalitarną ideę pruskiego drylu: https://www.salon24.pl/u/gps65/867478,pruski-dryl-edukacyjny
    Edukacja stoi na policyjnej pale!
  • @Naczelny 19:39:30
    Zweryfikuje firma specjalizująca się w certyfikatach medycznych. Taką firmę będą mogli powołac obecni politycy, którzy się tym zajmują i jeśli im ludzie zaufają, to będą certyfikować lekarzy dokładnie tak samo jak to do tej pory robią. Jeśli będą to robić dobrze, to ich firma zdominuje rynek, bo ludzie będą się leczyć tylko u leparzy certyfikowanych przez nich. Ale jeśli będzie dużo wypadków, jeśli sądy bądą zasądzać duże odszkodowania za błędy medyczne dokonywane przez lekarzy certyfikowanych przez tą firmę, to ona zbankrutuje. Dziś zajmuje się tym państwo i ono nie zbankrutuje nawet gdyby kompletnie partoliło swoją robotę, a odszkodowania są płacone z funduszy pochodzących z podatków, więc obecna weryfikacja to fikcja. W praktyce socjalizm nie działa, bo państwo kompletnie partoli swoją robotę - i w służbie zdrowia, i edukacji. I nie można zmienić tego partacza na kogoś innego.
    Edukacja stoi na policyjnej pale!

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

ULUBIENI AUTORZY

więcej